همشهری آنلاین: نوجوانان آزاد و فرنگی‌کار ایران در روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا صاحب دو مدال نقره شدند.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 21 تا 24 خرداد ماه در شهر دهلی نو، پايتخت هندوستان برگزار می شود.

در مسابقات روز سوم (شنبه) تیم ایران صاحب دو مدال نقره شد.

در کشتی فرنگی و در وزن 76 کیلوگرم مسلم مرادی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر 0 از سد حریف هندی گذشت وی در دور بعد نیز کشتی‌گیری از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت، اما در این دیدار مقابل حریف قزاق ضربه شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 69 کیلوگرم شایان عفیفی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 کشتی‌گیری از هند را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 مغلوب حریف ازبکستانی شده و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و پنجم شد.

در کشتی آزاد و در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاوسی پس از یک دور استراحت، در دور دوم با نتیجه 11 بر 0 از سد حریف ازبکستانی گذشت و در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 حریف هندي را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 مغلوب کشتی‌گیر مغولی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 63 کیلوگرم آرمین بابایی در دور نخست مقابل حریف هندی با ضربه فنی شکست خورد، اما با توجه به حضور این حريف در دیدار فینال، بابایی در گروه بازنده‌ها مقابل كشتي‌گير قزاق با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی رسید و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور قرقیزستان با نتیجه 12 بر 6 شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 54 کیلوگرم حامد رحیمی در دیدار نخست مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 10 بر 0 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مسابقات بعدی، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

يكشنبه و در روز پایانی این پيكارها در رشته کشتی آزاد مهدی عشقی، امیر پرسته و رضا علی‌جان‌زاده در اوزان 42، 46 و 50 کیلوگرم به میدان می روند.

در رشته کشتی فرنگی نیز سعید یوسفی و امین میرزاده در اوزان 85 و 100 کیلوگرم رودرروی حریفان قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 298037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha